1. Наявні терміни і поняття
- Гарантійне обслуговування – це сервіс, який включає в себе безоплатне обслуговування, ремонт, заміну запчастин , який надає компанія-виробник покупцю на протязі гарантійного строку;
- Гарантійний строк – це термін, протягом якого виробник бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг. Під час гарантійного строку виконується усі зобов’язання згідно чинного законодавства України, закону України «Про захист прав споживача» ;
- Безкоштовне сервісне обслуговування – це сервіс, який включає в себе безоплатне обслуговування, ремонт, заміну запчастин , який надає компанія-виробник покупцю на протязі строку безкоштовного сервісного обслуговування. Виробник несе зобов’язання на умовах, які описані в інструкції по експлуатації. Різниця між гарантійним обслуговуванням та безкоштовним сервісним обслуговуванням полягає в тому, що у випадку безкоштовного сервісного обслуговування клієнту може бути компенсований товару у випадку:
a) Неможливості ремонту
b) Якщо ремонт займе значний період часу
- Клієнтський ремонт – це ремонт техніки, яку було продано кінцевому споживачу;
- До продажній ремонт – це ремонт техніки, яка ще не продана кінцевому споживачу, не була у вжитку. Товар належить продавцю до моменту продажу;
- Ремонт в АСЦ – клієнт може безпосередньо доставити техніку в АСЦ;
- Ремонт на дому – ремонт техніки, який здійснюють працівники авторизованого сервісного центру, безпосередньо у клієнта . Працівники авторизованого сервісного центру виїжджають на ремонти техніки, яка має вагу більше ніж 5 кг;
- Істотний недолік – це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після
його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
a) він взагалі не може бути усунутий,
b) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів,
с) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
2. Сервісна політика
Компанія "Samsung Electronics Co. Ltd" («Самсунг Електронікс Ко. Лтд.»), дуже вдячна Вам за Ваш вибір. Ми зробили все можливе, для того, щоб цей виріб задовольнив Ваші вимоги, а якість відповідала найкращим світовим зразкам.
«Самсунг Електронікс Ко., Лтд.» встановлює для своїх товарів гарантійний термін, термін безкоштовного сервісного обслуговування та термін служби за умови дотримання правил експлуатації.
Гарантійний термін и термін безкоштовного сервісного обслуговування підліковується від дня продажу, термін служби - від дня виготовлення виробу,
« Самсунг Електронікс Ко. Лтд.» встановлює термін служби на аудіо, відео, побутову, оргтехніку - 5 років, для портативних пристроїв – 3 роки.
Адреси та телефони АСЦ Ви можете отримати зателефонувавши до Інформаційного Центру Самсунг Електронікс: Україна - 0-800-502-000 (дзвінки по країні зі стаціонарних телефонів безкоштовні) або на сайті www.samsung.com/ua. Ви також можете звернутися до нас у письмовій формі за адресою: 04070 Україна, Київ-70, П/С–140.
Ми наполегливо рекомендуємо Вам звертатися в АСЦ, якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми, пов’язані з експлуатацією та працездатністю виробу.
3. Гарантійний талон
Гарантійний талон дійсний тільки за наявності правильно та чітко вказаної наступної інформації:
На головні (першій) сторінці:
2. Найменування вибору
3. Модель виробу
4. Серійний номер
5. Дата продажу даного виробу
6. Фірма-продавець даного виробу
7. Адреса фірми-продавця
8. Телефон фірми-продавця
9. Печатка фірми продавці
10. Підпис покупця
На відривних талонах (останні сторінки):
a) Модель виробу
b) Серійний номер
c) Дата продажу даного виробу
d) Печатка фірми продавці
При порушенні цих умов, а також у разі, коли дані, що вказані в гарантійному талоні не відповідають виробу, стерті, виправлені талон визнається недійсним.
Цим гарантійним талоном “Самсунг Електронікс Ко. Лтд.” підтверджує прийняття на себе зобов’язань щодо задоволення вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, у разі виявлення недоліків виробу, що виникли з вини Виробника. Всі умови гарантійних зобов’язань діють у рамках законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством країни, на території якої вони представлені. «Самсунг Електронікс Ко, Лтд.» залишає за собою право відмовити як в гарантійному, так і в безкоштовному сервісному обслуговуванні виробу у випадку недотримання нижче викладених умов.
Умови Гарантійних Зобов’язань та БЕЗКОШТОВНОГО сервісного обслуговування дивитися в гарантійному талоні.
Гарантійні строки та терміни безкоштовного сервісного обслуговування дивитися в гарантійному талоні.
4. Настройка та встановлення виробу
Настройка та встановлення (збирання, підключення тощо) виробу, що описані в документації, яка надається до нього, можуть бути виконані як самим користувачем, так і спеціалістами АСЦ відповідного профілю та фірм-продавців (на платній основі). Якщо в інструкції користувача для виробу (кондиціонери, деякі моделі холодильників, пральних машин та ін.), є попередження про необхідність встановлення кваліфікованими фахівцями, Клієнту (кінцевому споживачу) потрібно скористатися послугами таких фахівців, які мають сертифікат відповідності на проведення подібних робіт, і забезпечити умови для правильного встановлення виробу і його доступності для обслуговування. При цьому, особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність та якість встановлення. Клієнту (кінцевому споживачу) обов’язково потрібно звернути увагу на значимість правильного встановлення виробу як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного сервісного обслуговування. Клієнт (кінцевий споживач) повинен вимагайте від спеціаліста, що встановлював виріб, внести всі необхідні відомості про встановлення даного виробу в гарантійний талон.
5. Ознаки гарантійності товару
a) Наявність фірмового гарантійного талону та чеку, який підтверджує дату придбання Товару, у випадку якщо з часу виробництва до моменту продажі минуло більше ніж 12 місяці.
b) Товар не має механічних пошкоджень.
c) Товар без ознак порушення умов зберігання, транспортування, експлуатації.
6. Товар пройшов сертифікацію на відповідність стандартів України, у випадку якщо Товар потребує сертифікації згідно чинного законодавства.
7.
8. Порядок проведення гарантійних ремонтів
а) Гарантійний та до продажний ремонт
Гарантійний до продажній ремонт проводиться авторизованими сервісними центрами (АСЦ);
Для до продажного гарантійного ремонту здають у АСЦ товари, які відповідають наступним умовам
a) Не були у вжитку
b) На мають механічних пошкоджень
c) Без ознак порушення умов зберігання, транспортування
d) Мають гарантійний талон установленого зразку
e) Повністю укомплектовані
f) Гарантійний термін обслуговування до продажного товару рахується з моменту виготовлення, визначається по серійному номеру товару і не перебільшує 12 місяців , для кондиціонерів не перевищує 18 місяців.
g) Випущені під торговим знаком Самсунг
h) Товар пройшов сертифікацію на відповідність стандартів України, у випадку якщо Товар потребує сертифікації згідно чинного законодавства
У випадку, коли товар не відповідає вказаним вище вимогам, претензії потрібно направляти до постачальника товару.
При передачі товару в АСЦ для проведення до продажного гарантійного ремонту складається акт прийому передачі товару в ремонт. Акт складає АСЦ.
а) Ремонт товару, який був повернений клієнтом, але в подальшому буде продаватися.
Даний ремонт оформлюється аналогічно до продажному . Для отримання нового гарантійного талону продавець повинен звернутися в АСЦ з відповідною заявою.
b. Клієнтський ремонт, ремонт на дому.
Клієнтський ремонт включають в себе безкоштовний ремонт, безкоштовні запчастини, безкоштовну доставку товару вагою більше 5 кг для ремонту в АСЦ і назад клієнту.
Для клієнтського гарантійного ремонту здають у АСЦ товари, які відповідають наступним умовам
a) На мають механічних пошкоджень
b) Буз ознак порушення умов зберігання, транспортування
c) Мають правильно оформлений гарантійний талон установленого зразку
d) Повністю укомплектовані
e) Випущені під торговим знаком Самсунг
7. Товар пройшов сертифікацію на відповідність стандартів України, у випадку якщо Товар потребує сертифікації згідно чинного законодавства
8. Компенсація товару, який не можна відремонтувати
Товар,який не можна відремонтувати, - це товар неналежної якості, який має вади, які не можливо у сунути.
Висновок про те, що товар не можна відремонтувати, робить тільки працівники авторизованого сервісного центру Самсунг.
В випадках, коли необхідно провести заміну товару, клієнт або магазин за дорученням клієнта звертається в АСЦ. В АСЦ виписують «Акт про списання». Клієнт з «Актом про списання » та товаром, який не відремонтували, звертається до продавця. Продавець в свою чергу повинен повернути кошти клієнту або замінити товар по бажанню клієнта.
«Акт про списання» та списаний товар передається дилеру, дилер у свою чергу звертається передає даний акт і товар для отримання компенсацію в Самсунг.
6. Авторизовані сервісні центри Самсунг
Компанія Самсунг має розгалужену Сервісну мережу по всій території України.
До неї входить біль 200 сервісних центрі, які розташовані у всіх міста, кількість жителів, яких перевищує 50 000 чол. Авторизовані сервісні центри Самсунг відповідають високим вимогам сервісної політики компанії Самсунг.
Адресу найближчого до вас АСЦ Самсунг ви можете переглянути на сайті компанії:
http://www.samsung.com/ua/підтримка/Сервісні Центри
6. Товари, які підлягають гарантійному обслуговуванню
Терміни по гарантійне обслуговування та безкоштовне сервісне обслуговування див. гар. талон.
Код товару |
Пояснення |
AUD |
Аудіо системи |
BRP |
Blue-Ray програвач |
CAM |
Відеокамера |
DVD |
DVD програвач |
DWS |
Посудомийна машина |
FAX |
Факс |
HHP |
Стільникові телефони |
HTS |
Домашній кінотеатр |
MFU |
Багатофункціональний пристрій |
MP3 |
MP3 програвач |
NPC |
Ноутбук |
Photo Frame |
Фото рамка |
PRT |
Принтер |
CTV |
Телевізор з електронно-променевою трубкою |
DSC |
Цифровий фотоапарат |
LCD TV |
Телевізор з рідкокристалічним екраном |
PDP TV |
Телевізор з плазмовим екраном |
PDP MON |
Монітори з плазмовим екраном |
LCD MON (≤20”) |
Монітори з рідкокристалічним екраном (діагональ менша 20 дюймів) |
GAC |
Газова варочна поверхня |
AC |
Кондиціонери |
MWO |
Мікрохвильова піч |
REF |
Холодильники |
VC |
Пилосос |
WM |
Пральна машина |
A4 Copier |
Копір (А4) |
DLP |
DLP проектор |
DSR |
Цифровий супутниковий приймач |
ELO |
Електричні духовки і поверхні |
NPC (X Series) |
Нуотбуки (Х серії) |
VSS |
Відео система безпеки |
LCD MON (≥21”) |
Монітори з рідкокристалічним екраном (діагональ більша 21 дюймів) |
з офіційних документів компанії "Самсунг Електронікс Ко. Лтд."