Сервісний центр “wescom.kharkov”

Шановний Покупець! Побутова техніка під торговою маркою Whirlpool виготовлена з високоякісних материалів при високому рівні контролю у процесі виробництва. Продукція фірми Whirlpool розроблена на основі передових технологій та повністю відповідає усім стандартам якості.

Гарантійний термін товару становить 12 місяців від дати його продажу споживачеві; протягом гарантійного терміну роботи з гарантійного ремонту та технічного обслуговування виконуються для споживача безоплатно; після закінчення гарантійного терміну товару споживач має право на додаткове безоплатне технічне обслуговування товару протягом наступних 12 місяців, а саме: візит та робота сервісного інженера - безоплатно для споживача, запчастини – за рахунок споживача.

Для проведення гарантійного ремонту необхідні:

  1. наявність документу, що засвідчує придбання техніки (гарантійний талон Whirlpool, товарний чек, квитанція);
  2. належним чином розбірливо заповнений гарантійний талон із зазначенням типу моделі та серійного номеру продукції, дати купівлі/продажу для встановлення гарантійного терміну, ціною товару, чіткою печаткою продавця, інші документи, що підтверджують дату та місце придбання, внесення будь-яких змін до них забороняється.

У гарантійному ремонті буде відмовлено у випадках:

  1. якщо ремонт здійснювався неуповноваженими сервісними центрами або особами;
  2. якщо техніка підключалася до електромережі з неприпустимими параметрами;
  3. недотримання правил встановлення та експлуатації продукції, а також випадкового пошкодження внаслідок неправильного використання та недбайливого зберігання;
  4. порушення покупцем правил користування або транспортування;
  5. якщо виріб використовувався для здійснення підприємницької діяльності, або для інших потреб, що не відповідають його прямому призначенню;
  6. обставин непереборної сили (пожежі, стихійного лиха і т.п.), будь-яких випадкових чинників (перепадів напруги в електричній мережі, блискавки, тощо), а також непередбачених нещасних випадків;
  7. недотримання вимог щодо підключення до систем водопостачання та каналізації;
  8. якщо виявлені пошкодження, що спричинені попаданням всередину приладу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.

УВАГА! Гарантія не поширюється:

  1. на частини приладів, що легко б'ються: скло, пластмаса, лампи, а також на такі компоненти: фільтри, поглиначі запахів, полиці, шухляди, підставки, ємкості, тарілки, вертели, решітки, блюда, шланги для підведення/зливу води;
  2. на продукцію, якщо вона використовується не для побутових цілей;
  3. на зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, ум'ятини, потертості та інші механічні зовнішні ушкодження, що виникли у процесі експлуатації.
  4. на безпідставний виклик майстра клієнтом.

УВАГА! Підключайте прилад тільки до електромережі змінного струму із заземлювальним (третім) захисним проводом. Якщо електрична мережа в Вашому помешканні не має захисного заземлення, зверніться до кваліфікованого фахівця.

Ми завчасно попереджаємо Вас та просимо зрозуміти, що ремонт може проводитися протягом довших термінів у зв'язку з обмеженням щодо імпорту запасних частин або іншими непередбаченими обставинами, пов'язаними з таким імпортом.

У випадку, якщо ремонт приладу з технічних причин неможливий, споживачу видається відповідний акт, на підставі якого споживач самостійно вирішує всі питання заміни або повернення сплаченої за прилад грошової суми безпосередньо з продавцем (постачальником) цього приладу.

Компанія Whirlpool знімає з себе будь-яку відповідальність за можливу шкоду , що прямо або опосередковано нанесено продукцією Whirlpool людям, тваринам, будинкам, у разі, якщо це не відбулося в результаті недотримання правил експлуатації , використанні, неналежного встановлення прибору. Гарантійний ремонт здійснюється лише в уповноважених сервісних центрах Whirlpool, що зазначені у даному талоні.

Чому ми...

Тому, що в ремонті використовуються тільки оригінальні запчастини виробника