Технический раздел > Ремонт ноутбуков и КПК
з питання гарантійного обслуговування ноутбуку ACER emachines d30z
(1/1)
Viktoriia Cherevko:
Доброго дня!
звертаюсь до вас з питання гарантійного обслуговування ноутбуку emachines d30z.
Чи є ви сервісним центром по гарантійному ремонту цієї моделі в Харкові? Якщо так, то згідно до діючого законодавства (ЗУ "Про захист прав споживачів ст.8") на час ремонту я маю право на надання мені ідентичної за властивосями техніки на той час, який (по причині технічної несправності ноутбуку, що підлягає гарантійному ремонту)я буду позбавлена можливості працювати з власним ноутбуком. Чи є у Вас заява встановленого зразку, яку я маю заповнити для цього?
Дякую
wescom manager:
Доброго дня,
дійсно, згідно діючого законодавства Ви, як споживач, маєте право на підміну Вашого виробу на час гарантійного ремонту. Однак, це питання не є вирішене. Приміром, наш СЦ не має такої можливості, хоч і є авторизованим. Для виконання прописаних в Законі вимог, необхідно мати в СЦ надані брендом для цієї цілі апарати. Однак, до нашого СЦ вони не поступали. До нас з подібним проханням зверталися кілька клієнтів. Ми не були взмозі надати їм цю послугу. Як мені здається, в інших СЦ також немає такої можливості. Що до форми заяви з цього приводу, то ми не маємо встановленого зразку. Достатньо заяви споживача з вимогою, вільним текстом. Можливо Вам стане до вподоби інформація з правових питань офіційних сайтів ACER :
http://acer.technoportal.ua/brand-history.html
http://www.acer.ua/ac/ru/UA/content/legal
Навигация
Перейти к полной версии